VANESSA - MONDAY WORKOUT

Vägen till gymmet på Bora Bora - detta känns så overkligt nu efteråt, hela den resan. Visst var det vackert?<3

Búzios, Brasilien där vi tränade i ett litet utegym mitt i djungeln. ;-) Hit ska vi tillbaka en dag!

Att springa på löpbandet på 61:a våningen i Sydney fick en nästan att få svindel och rädslan att springa ut genom fönstret och ramla ner var närvarande...

I Adelaide, Australien blev det gymkort till det största gymmet vi någons varit på. Vägen dit gick vi längs stranden<3

Efter en surflektion på Bali var man lagom trött i hela kroppen. :-P

En av alla workouts at home, här på vår paddle tennis bana. Vi måste verkligen se till att bli bättre i sommar på att använda den så vi kan bli riktiga proffs. ;-)

Måndagen denna vecka börjar gå mot sitt slut och vi har spenderat den på jobbet + gymmet. Tänkte att jag skulle tipsa er om vårt pass idag, ett så bra pass som du kan köra på gymmet (vikter behövs) där fokus ligger på både rygg (övre och undre), mage och rumpa. Efter mina och Pieros träningspass i helgen inkluderat en massa bänkpress. bulgariska utfall, biceps, triceps och axlar var träningsvärken brutal. :-P Men vi körde på ändå, tycker alltid att träningsvärken känns så mycket mindre när man rör på sig. Här kommer vårt träningspass från idag, kör alla övningar 35 sekunder med 10 sekunders vila emellan. Gör varvet 3 gånger. Om du inte känner igen en övning - googla!

Donkey kicks - 10 kg. 35 sek per ben. Detta blir alltså två stationer.

Kabelcrunches - 110 kg.

Horizontal wood chop - 35 kg. Två stationer, 35 sek per sida.

Höftlyft - 30 kg.

Rygglyft - 10 kg.

Rodd - 17,5 kg.

Tycker ni om sådana här träningsinlägg? Nu är det sovdags för oss, puss<3

Gillar

Kommentarer

Tilde
,
Jättebra inlägg! Alltid bra att få lite träningstips
Tilde
IP: 82.99.3.229